.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران :
بیکاری افراد تحصیل کرده خجالت آور است/ ۲۵ هزار بیکار مازندرانی
استاندار مازندران بیکاری را از مشکلات استان برشمرد و گفت: مراجعه افراد بیکار با تحصیلات بالا برای بنده خجالت آور است.
 بیکاری افراد تحصیل کرده خجالت آور است/ ۲۵ هزار بیکار مازندرانی

شمال نیوز: محمد اسلامی در کارگروه اشتغال استان مهمترین خدمت در جامعه را کاهش فقر در کشور بیان کرد و با بیان اینکه گسترش فقر و آسیب های اجتماعی معلول فقر در کشور بوده است ، گفت: همه نهادها باید در توانمندسازی قشر ضعیف جامعه تلاش کنند و افزایش قشر آسیب پذیر در جامعه افتخاری برای مدیران و دستگاههای اجرایی نخواهد بود.

وی با تاکید براینکه توانمندسازی فکری از توانمند سازی مالی مهمتر است ، افزود: هدف دولت در نظر گرفتن منابع اشتغال در کشور فقرزدایی در کشور بوده است.استاندار مازندران بیان کرد: خانواده ها از بی کاری فرزندان و جوانان خود رنج می برندو رفع این دغدغه مهمترین وظیفه مسئولان است.

استاندار مازندران در ادامه با اشاره به اینکه مراجعه افراد بیکار با تحصیلات بسیار بالا برای بنده بسیار خجالت آور است ، گفت : باید اشتغال موجود را دراستان حفظ کنیم و تسهیل گری در ایجاد اشتغال را داشته باشیم.

وی مهمترین مشکل استان را تولید و اشتغال بیان کرد و تصربح کرد : ظرفیتهای استان بسیار بالاست و دلیلی بر وجود این مشکلات و بیکاری در استان وجود ندارد.

اسلامی بیان کرد : آمار ارائه شده در اشتغال استان قابل اعتماد نبوده است که با یکسری کارها و آسان گرفتن ها وضعیت اشتغال رونق پیدا خواهد کرد.

وی بررسی اشتغال مورد نیاز استان را مهم برشمرد وگفت : اشتغال در روستاها را باید رونق ببخشیم واز افراد فعال و دارای ایده برای اشتغال جدید در مازندران بهره مند شویم و مهلت وام اشتغال در روستاها تا پایان بهمن ماه بوده است و باید در این زمینه کارها را تسریع ببخشیم.

به گزارش مهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در این جلسه با بیان اینکه در سالجاری ۱۳۰ میلیارد تومان از محل قانونی تسهیلات اشتغال در اختیار استان قرار گرفته است، گفت: تابحال چهار هزارو ۳۵۲ نفر به مبلغ ۷۳ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان از اعتبارات اشتغال استان برخوردار شدند و ۶ هزار و ۸۹ نفر دیگر به بانکهای عامل معرفی شدند که بانکهای عامل باید تسریع بیشتری در پرداخت تسهیلات داشته باشند.

حسن خیریانپور سهمیه اشتغال استان براساس برنامه ششم توسعه را ۳۲ هزار نفر بیان کرد ، خاطرنشان کرد : هدف گذاری استان مازندران دراین خصوص بیش از ۴۴ هزار نفر درنظر گرفته شده است و در سامانه رصد اشتغال ۲۵ هزار و ۷۴۱ نفر ثبت نام کرده اندو ۵۷/۷ درصد هدف گزاری اشتغال استان محقق شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 دي 1396
آقای استاندار محترم اگر اون تحصیل کردهای که در سر کار مشغول هستن میدانی مشغول به چه کاری می باشند؟( تعدادشان از بیکاران بیشتر ....)
نا شناس 1 دي 1396
جناب آقاي استاندار :مسئولين همگي دارند زحمت مي كشند و تمام فك و فاميلهاشون بردند استخدام كردند با يك تحقيق كوچلو و جزيي مي تونيد مشخصات شون رو در يابيد . بيكاران فقط مردم عادي هستند كه فك و فاميل مسئول ندارند
بهروز 2 دي 1396
باسلام ادب جناب اسلامی بزرگوار بخاطر همین مشکلات بوده استاندار غیر بومی انتخاب کردن که بتونه مازندران رو به جایگاه واقعی اش برسونه وقتی مدیریت زیبا میشه ادمها بتونن ازخود برنامه های کاربردی داشته باشن تا بدترین های ونقاط منفی استان رو به بهترین ونقطه مثبتی برسونن وگرنه بمن حقوق 12میلیونی ندهند فقط درماه دو نیم میلیون حقوق بدهند بدون ماشین وابزار دولتی با ماشین شخصی امکانات شخصی هرروز از میز صندلی خودم جدا بشم ودنبال گرفتن حق حقوق ملت برم بهترین بهره ممکن میتونم برای یک استان به ارمغان بیارم یا علی مدد به امید بهترینها برای مردمان استان شهر خودم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.